Σ.Ε.Π.Ε. "Αργύριος Μοσχίδης": Για την κινητοποίηση στις 29 Σεπτέμβρη

30/09/2017 - 13:09

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017 στην πλατεία ΟΤΕ της Μύρινας η συγκέντρωση μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου και η ΕΛΜΕ Λήμνου, με κύρια αιτήματα την κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και την εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Από τη συγκέντρωση εγκρίθηκε το παρακάτω ψήφισμα : 

ΨΗΦΙΣΜΑ

ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ

Οι μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που συγκεντρωθήκαμε σήμερα Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου στη Μύρινα της Λήμνου, παλεύουμε για να φέρουμε στο προσκήνιο τις σύγχρονες ανάγκες και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.

Ειδικά οι αναπληρωτές – συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί, που ως και 16 χρόνια διασχίζουμε απ’ άκρη σ’ άκρη τη χώρα, που κάθε χρόνο με τη βαλίτσα στο χέρι αγωνιούμε για το αν, το πότε και το πού θα δουλέψουμε.

Πέρυσι 4000 από τους αναπληρωτές έμειναν άνεργοι και φέτος το ίδιο θα συμβεί με κάποιους άλλους συναδέλφους μας. Το καλοκαίρι έζησαν την ανεργία, πολλοί από αυτούς δεν πήραν ούτε ταμείο ανεργίας, οι οικογένειές τους στενάζουν κάτω από το βάρος της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής (φοροληστεία, ΕΝΦΙΑ, χαμηλοί μισθοί, διπλά έξοδα συντήρησης, ακριβές μετακινήσεις τους...) αλλά και της εναλλαγής τους μεταξύ ελαστικής εργασίας και ανεργίας!

Οι αλλαγές στην εκπαίδευση (υποχρηματοδότηση, αδιοριστία, αναπλήρωση-ωρομισθία, συμπτύξεις-συγχωνεύσεις, μείωση στο ωρολόγιο πρόγραμμα, υποβάθμιση διδακτικών αντικειμένων, παραπέρα υποβάθμιση προσχολικής και ειδικής αγωγής, Λύκειο-φροντιστήριο κ.ά...) που οδηγούν σε ένα αναχρονιστικό σχολείο όπου δουλεύει με όσους και όποιους εκπαιδευτικούς έχει, τσακίζει τους μαθητές μας και καταδικάζει τους συναδέλφους στη μόνιμη αναπλήρωση και περιπλάνηση!

Είμαστε αισιόδοξοι και πεπεισμένοι ότι το 2017, με τις τεράστιες δυνατότητες που υπάρχουν λόγω της επιστημονικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, μπορούμε να ζήσουμε καλύτερα, εμείς, οι οικογένειές μας και οι μαθητές μας και να εργαστούμε σε καλύτερες συνθήκες ως πραγματικοί παιδαγωγοί και όχι ως γυρολόγοι, όπως γίνεται σήμερα με τους αναπληρωτές συναδέλφους!

Διεκδικούμε:

  • Μόνιμους – μαζικούς διορισμούς και σταθερή δουλειά για όλους.

  • Να πραγματοποιηθούν τώρα οι 30000 μόνιμοι διορισμοί που είναι αναγκαίοι για την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση.

  • Ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει.

  • Στήριξη των μαθητών των λαϊκών οικογενειών (ενισχυτική διδασκαλία, σίτιση, μεταφορά).

  • Αύξηση στους μισθούς μας - Ξεπάγωμα των Μισθολογικών Κλιμακίων.

  • Ίσα δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών.

  • Δωδεκάμηνες συμβάσεις εργασίας για όλους τους αναπληρωτές.

  • Έγκαιρη καταβολή του μισθού κάθε μήνα.

  • Εξίσωση των αδειών (ασθενείας, λοχείας, ανατροφής, κανονικής) με τους μόνιμους συναδέλφους.

  • Έκδοση πάσο με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας για 50% έκπτωση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

  • Δωρεάν σίτιση για όλους.

  • Επίδομα στέγασης και θέρμανσης.

  • Επίδομα ανεργίας και πλήρη υγειονομική κάλυψη για όλο το διάστημα της ανεργίας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

  • Καμία απόλυση αναπληρωτή-συμβασιούχου συναδέλφου.

  • Κάλυψη όλων των κενών τώρα με τις αντίστοιχες ειδικότητες.

  • 15 μαθητές ανά τμήμα στα Νηπιαγωγεία, Α και Β Δημοτικού, 20 στις υπόλοιπες τάξεις Δημοτικού και Γυμνασίου, ως 15 ανά κατεύθυνση και 10 ανά εργαστήριο. Υπεύθυνος δάσκαλος ανά 50 μαθητές στο ολοήμερο.

  • Να λειτουργήσουν παντού και άμεσα τα αναγκαία Ειδικά Σχολεία, Τμήματα Ένταξης και Τάξεις Υποδοχής.

  • Κάλυψη όλων των αιτήσεων για παράλληλη στήριξη με ένα δάσκαλο/α ανά παιδί.

  • Πρόσληψη αναπληρωτών σε ΟΛΑ τα κενά σε μία φάση ώστε να είναι στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου. Τοποθέτησή τους με διαφανή και αντικειμενική διαδικασία. Δυνατότητα αμοιβαίας μετάθεσης καθώς και δυνατότητα μετακίνησης για σοβαρούς λόγους υγείας.

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα